Ova dva pića su eliksir mladosti, a svi smo mislili da su štetna!
Prethodne studije ukazivale su na to da blaga konzumacija alkohola smanjuje rizik od infarkta i srčanih oboljenja.
Ispijanje dvije čaše vina ili piva tokom večeri doprineće povećanju kilaže, međutim samo nekoliko kilograma. To, međutim, može da bude i vaša tajna dugovječnosti, koja će vam pomoći da doživite devetu deceniju života, zaključci su nove studije.
U istraživanju , u kome su analizirane navike osoba koje su živele duže od 90 godina, naučnici su utvrdili da je konzumiranje alkohola jedan od pet ključnih faktora dugovječnosti. Oni koji su pili dvije čaše vina ili piva svake večeri imali su za 18 odsto manji rizik od prerane smrti, u odnosu na one koji nisu imali tu naviku.
Profesorka sa Univerziteta Kalifornija Klaudija Kavas analizirala je navike 1.700 ljudi, koji su 2003. godine imali 90 i više godina. Ona je tokom istraživanja otkrila i da nekoliko kilograma više od idealne težine, ali svakako ne i gojaznost, takođe smanjuje rizik od prerane smrti za oko tri odsto.
Kavas navodi i da su stariji ljudi, koji su posvećivali dva sata dnevno hobiju, imali 21 odsto manji rizik od prerane smrti, kao i da su oni koji su vježbali između 15 i 45 minuta dnevno taj rizik smanjili za 11 procenata. Konzumiranje dvije šolje kafe dnevno smanjuje rizik od prerane smrti za 10 odsto, smatra ona.
Prethodne studije ukazivale su na to da blaga konzumacija alkohola smanjuje rizik od infarkta i srčanih oboljenja.
penzioneri.me/espreso.rs
Slične novosti

Radovanić: URA ne odustaje od povećanja penzija, u budžetu već postoji novac za tu namjenu
Ana Ana - jun 11, 2026Generalni sekretar Građanskog pokreta URA Mileta Radovanić izrazio je sumnju da Vlada i vladajuća većina odbijaju da podrže predlog za povećanje penzija, iako…

Vlast odbija da poveća penzije za 40 eura
Ana Ana - jun 11, 2026Odbor za rad i socijalno staranje nije podržao predlog GP URA da se povećaju penzije svim penzionerima za 40 eura, kao ni da…

Fond PIO: Majske penzije biće veće 0,95 odsto
Ana Ana - jun 03, 2026Majska stopa usklađivanja penzija od 0,95 odsto rezultat je primjene zakonom utvrđenih parametara i dostupnih pokazatelja (koje objavljuje MONSTAT) u trenutku obračuna, poručili…






























Ostavite Komentar