Dobra vijest za zaposlene: Minimalac od 1.jula 222 eura
Minimalna zarada od 1.jula biće 222 eura, dogovoreno je na sjednici Socijalnog savjeta. Dogovoreno je da se do kraja godine nastave pregovori kako bi se minimalac povećao do iznosa polovine prosječne zarade u Crnoj Gori, odnosno na oko 250 eura.
Vlada je predložila da se povećanje minimalne zarade za 15 odsto, odnosno na 222 eura primijeni od 1. jula tekuće godine, naravno, ukoliko se među socijalnim partnerima, u okviru Socijalnog savjeta, prethodno postigne saglasnost.
“Povećanjem sa sadašnjih 193 na 222 eura, minimalna zarada će iznositi 43 odsto prosječne zarade u zemlji, što je iznad prosjeka u EU gdje je ovaj odnos na nivou od 40 odsto”, rekao je nedavno ministar finansija Darko Radunović.
Minimalna zarada u Crnoj Gori od 193 eura najniža je u regionu i utvrđena je još 2013. godine. Minimalac je nešto veći u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Makedoniji i na Kosovu, iako su kod njih niže prosječne plate.
penzioneri.me/cdm.me
Slične novosti

Jagnjetinu mnogi nikšićki penzioneri neće moći da kupe na rate
Ana Ana - okt 05, 2026Penzioneri u Nikšiću i ove godine mogu nabaviti svježe jagnjeće meso po povoljnijim uslovima, po cijeni od 8,5 eura za kilogram, uz mogućnost…

Fond PIO: Usklađivanje penzija za 2,48 odsto od 1. septembra
Ana Ana - okt 02, 2026Penzije i novčane naknade se od 1. septembra usklađuju za 2,48 odsto, saopšteno je iz Fonda penzijskog i invalidskog osiguranja. “Upravni odbor Fonda…

Konatar: Penzije rastu sporije od troškova života, penzionerima potrebno trajno poboljšanje standarda
Ana Ana - okt 02, 2026„Penzije nominalno rastu, ali sporije od troškova života, zbog čega penzioneri ni nakon najavljenog usklađivanja neće osjetiti poboljšanje kupovne moći. Jednokratna pomoć od…





























Ostavite Komentar